Gyakori kérdések

A munkahelyemre is kérhetem a kiszállítást?

Igen, kérheted a munkahelyedre a megrendelésed kiszállítását.

A kiszállítás csak Budapest területén történik?

A kiszállítás várható ideje 3-5 munkanap. A megrendelés adott fázisáról e-mailben értesítünk. A kiszállítás kizárólag Budapesten, valamint az alábbi Pest megyei településeken történik: DunakesziBudakalászSzentendreFótBudakesziTelkiSolymárNagykovácsi és Szigetszentmiklós! Ugyanakkor egyedi megegyezés alapján kiszállítjuk a megrendelésedet Budapest vonzáskörzetébe is; kérlek ennek érdekében vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon!

Miért tanácsoljátok, hogy adjam meg a mobilszámomat rendeléskor?

A minél gördülékenyebb kézbesítés érdekében javasoljuk, hogy add meg a telefonszámod, amelyen a futár el tud érni mielőtt érkezik vagy ha éppen nem talál meg az általad regisztrált kézbesítési címen.

Nem kaptam visszajelzést e-mailben, mit tehetek?

Amennyiben az oldalunkra történő regisztrációdról vagy rendelésedről nem kaptál  visszaigazoló emailt, kérjük lépj velünk kapcsolatba a regisztrációkor vagy vásárláskor megadott e-mail címről.

A vásárlást megelőzően regisztrálnom kell az oldalra?

Ha még nincs regisztrációd az oldalunkon, akkor első vásárlásodkor automatikusan létrehozunk számodra egy fiókot, amiről ezt követően minden információt megkapsz majd e-mailben.

Nem tudok bejelentkezni az oldalra?

Ennek általában a legjellemzőbb oka, hogy bejelentkezéskor elírtad az email címed vagy a jelszavad. Javasoljuk, nézd meg, hogy melyik e-mail címmel regisztráltál az oldalra. Ezt például megteheted úgy is, ha rákeresel az officenoveny szóra az egyes email fiókjaidban. Amennyiben a jelszavadra nem emlékszel, akkor lásd az alábbi pontot.

Elfelejtettem a jelszavamat? Mit tegyek?

Ilyenkor kérj egy új jelszót, amelyet a bejelentkezés fórumon található “Új jelszó igénylése” linkre kattintva tehetsz meg. Ha ezt követően esetleg nem kapnád meg az új jelszó beállításához szükséges e-mailt, akkor kérlek lépj velünk kapcsolatba, igyekszünk segíteni.

Hogyan kapom meg a rendelésemhez tartozó számlát?

A számlát a beregisztrált e-mail címedre kapod meg a megrendelés leadását követően.

Módosíthatom a személyes adataimat a rendszerben?

Természetesen a személyes adatait – mint például a számlázási vagy szállítási címed – bármikor módosíthatod a profilodon.

Megrendelésemet követően módosíthatom-e a számlázási vagy szállítási címet?

Ha ilyen irányú igényed merülne fel, kérjük, lépj velünk kapcsolatba a rendelésed leadását követően minél hamarabb. Amennyiben rendelésedet már átadtuk a futárszolgálatnak, akkor sajnos már nincs lehetőség a rendelési cím módosítására.

Rendelhetek-e telefonon?

Telefonon keresztül történő megrendelésre nincs lehetőség.

Mire való a kosár és hogyan működik?

A kosárba összegyűjtheted a megvásárolni kívánt árukat. Kiválasztod a termékeket, majd megadod a megvásárolni kívánt darabszámokat. A kosár tartalmát a webáruházban jobbra fent folyamatosan nyomon követheted. A kosárból bármikor, bármelyik árucikk kivehető és/vagy a darabszáma módosítható. Az árucikk törlése az X gombra kattintással történik.

Nappal dolgozom. Kérhetem estére a kiszállítást?

A kiszállítás munkanapokon 8:00-18:00 között történik és rendelési címként beállíthatod a munkahelyed címét.

Mit tegyek, ha meggondoltam magam?

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül, kivéve élő növény vásárlása esetén (rendelet 5c. pontja értelmében). A termékeket csak sértetlen állapotban tudjuk visszavenni, ha a termék csomagolása bontatlan maradt. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. A sértetlen termék visszaküldésének költsége Téged terhel, így az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni! A visszavétel feltétele a számla vagy annak másolatának megléte.

Nem találok egy terméket a webáruházban, mit tegyek?

Amennyiben olyan terméket keresel, ami nem található meg webáruházunkban, úgy annak megrendelését nem áll módunkban teljesíteni. De mindig figyeld havonta frissülő akciónkat, melyben változatos idény növényeket találhatsz!

Az orchideákhoz orchidea kaspót kapok?

Igen, az orchideákhoz minden esetben orchidea kaspót szállítunk ki, melynek színe megegyezik az általad kiválasztott kaspó színével.

Bruttó vagy nettó árak szerepelnek az oldalon?

A termékek részletes ismertetője mellett mindig az Általános Forgalmi Adóval növelt bruttó árakat tüntetjük fel.

Az adataim biztonságban vannak?

A vásárlás során az általad megadott adatokat számítógépünkön tároljuk, harmadik személynek nem továbbítjuk. Az adataidat a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. azokat azonban sem reklámfelhasználás sem egyéb célra – a Te kifejezett hozzájárulásod nélkül – nem adjuk tovább.

Hogyan fizethetek?

  • Utánvétes vásárlás: megrendelésed ellenértékét átvételkor a Futárnak készpénzzel tudod kifizetni.
  • Előre utalás: a rendelés elküldése után kiküldött visszaigazoló e-mailben megtalálod a pontos átutalandó összeget és a bankszámlaszámot. Kérlek, hogy 5 munkanapon belül utald át a vásárlás és a szállítás ellenértékét. Amennyiben az átutalási tranzakció nem valósul meg 5 munkanapon belül, úgy a megrendelés törlésre kerül.

Mennyi lesz a szállítás költsége?

  • a kiszállítás díja 20.000 – HUF értékű megrendelés felett: ingyenes;
  • a kiszállítás díja 20.000 – HUF értékű megrendelés alatt: 2.000 – HUF ;
  • a kiszállítási díj mértéke független a megrendelt növények darabszámától és súlyától.